≡ Menüü
NASA võlts

Mõnes oma viimastes artiklites mainisin, et olen viimasel ajal väga intensiivselt käsitlenud väga erinevaid teemasid. Seda tehes jõudsin taas erinevate enesetundmisteni ja sain seejärel kogeda muutust enda maailmapildis. Põhimõtteliselt minu jaoks isiklikult jõudis tõe leidmine uuele tasemele ja ma mõistsin siis, et meie planeedi valede ulatus, meie mõistuse ümber ehitatud näiva maailma ulatus on oluliselt suurem, kui seni arvati. Sel põhjusel, nagu juba teatatud, käsitlen ka mitmeid neist teemadest siin blogis.

tulevased küsimused

Õõnes maa?!Selles kontekstis on üldiselt väga palju teemasid, mida olen siiani kippunud vältima, kas seetõttu, et mul endal pole veel olnud asjakohaste teemade kohta põhjendatud arvamust, või seetõttu, et ma lihtsalt ei pidanud asjakohaseks aru anda. nende peal, - see lihtsalt ei tohiks nii olla. Need teemad on väga mitmekesised ja ma loetlen vaid mõned neist: Kuu = tehiskosmosejaam?!, kas maa on õõnes + sees elavad tsivilisatsioonid?, kas maa on lame?, tõde Tšernobõli kohta, kaks esimest maailmasõda üksikasjalikult lahti seletatud (Tõde selle kohta), MK – Ultra, Elite Satanic Bloodline (põlvnemised + üksikasjalik selgitus), Galactic Föderatsioon Valguse Föderatsioon (Kas Maal on vaimset ärkamist toetavaid maaväliseid tsivilisatsioone?), Külm päike (Kas soojust tekitab hõõrdumine Maa atmosfääriga ?), gravitatsiooniline vale?!, kas on olemas negatiivsed/tulnukad olendid, kes kasutavad meie energiaid (okupatsioon, valdus), manipuleerimine/kontroll Gregoriuse kalendri kaudu, valimiste võltsimine (miks on tulemused eelnevalt fikseeritud, osariigid on ettevõtted – meie töötajad - Pangasüsteemi üksikasjalikult), Pizzagate - Kuidas terved pedofiilide ringid on valitsuste poolt kaetud, Üliteadvus - Kõrgem Mina, - Sulandumine/samastumine teie jumaliku aspektiga, Merkaba selgitab üksikasjalikult, miks olete valitud (loomine toimub teie teadvuse kaudu, iga inimese kätes on maailma saatus, meelt laiendav toitumine (ketogeenne?/toortoit?) ja lõpuks NASA vale.

Kui teil on muid teemasid, mida soovite, et ma käsitleksin, teemasid, mida soovite, et ma käsitleksin - mida võite pidada väga oluliseks - andke mulle kommentaarides teada..!!

Kõikide nende teemadega hakkan lähiajal tegelema ja avaldame siin lisaks minu tavapärastele kaastöödele. Mõned neist teemadest on äärmiselt kriitilised + polariseerivad, teised kõlavad väga abstraktselt ja viivad pimedatele hinnangutele. Sel põhjusel on nende teemade käsitlemisel alati väga soovitatav üks asi: "Kõike tuleks vaadata eelarvamustevabast ja rahulikust teadvuseseisundist".

Kuna oleme seotud kõige olemasolevaga, mõjutavad kollektiivset teadvuse seisundit ka meie enda mõtted ja emotsioonid. Vastav tunne, mida meie enda fookus nihutab/transpordib, toidab alati kollektiivset vaimu ja määrab suuna. Näiteks mida rohkem inimesed mingile teemale keskenduvad ja selle peale vihastavad, seda rohkem avaldub viha kollektiivis..!!

Kui läheneme teatud teemadele viha või vihkamisega, laimame inimesi nende individuaalse vaatenurga pärast või satume isegi negatiivsesse emotsionaalsesse seisundisse, siis toidame lihtsalt morfogeneetilist välja (suur mõistus, kõikehõlmav teadvus) nende negatiivsete tunnete ja muutustega. kollektiivne teadvusseisund negatiivseks või lihtsalt öeldes: "Me nakatame siis kaasinimesi oma vihkamise, oma tasakaalustamatusega".

Kas NASA on täiesti võlts?

SÖÖ VÕLTSINoh, peale seda väga pikka sissejuhatust on kohe algamas esimene teema, nimelt võltsorganisatsioonist Nasast ja sellest, kuidas nad meid kõiki lavastatud ja eelkõige võltsitud kosmose/ISSi salvestistega petavad. Selles kontekstis oli see isegi üks teemadest, millega ma pole siiani peaaegu üldse tegelenud. Muidugi oli mulle juba tuttav tõsiasi, et Kuule maandumist kunagi ei toimunud või see oli režissöör Stanley Kubricku tulemus (Kuule maandumine lavastati, filmiti filmistuudios), aga mitte see, et lavastati ka ISS-i salvestusi ja meie, astronaudid. väidetavalt kaaluta keskkonnas ISS-i ainult lollitada, see oli minu jaoks isiklikult täiesti uus. Seega puutusin selle teemaga kokku ja vaatasin erinevaid videosid selle kohta. Nendes videotes tuuakse välja arvukalt vigu, mille puhul on selgelt tõestatud, et need salvestised on lavastatud või võltsitud, et vastavad astronaudid (nii sõbralikud kui nad ka ei paista) ei asu kaugel kosmosejaamas, vaid maa peal, mida NASA loob neid salvestisi stuudiotes. Näiteks on stseen, kus astronaut Tim Peake suhtles veetilgaga, mis hiljem NASA peakorteris ringkäigul ekraanil selgus, et see on CGI. Alates minutist 13:45 näete seda tõrget.  Muide, video alguses näete 2 astronauti suhtlemas CGI genereeritud korgiga, miks CGI genereeris? Sest vasakpoolne astronaut, nagu me seda näeme, teeskleb, et võtab korgi üles ja paneb selle siis maha – aga käeliigutuste tegemise ajal pole tal midagi käes. Teised väga huvitavad vead paljastatakse omakorda järgmises videos. Alguses vestlevad 2 astronauti otse publikuga ja loomulikult peavad andmeedastuse tõttu mitu sekundit ootama, enne kui vastavatele küsimustele/sõnumitele reageerida saavad. Sellegipoolest reageerib parempoolne astronaut meie vaatenurgast otse vahepealsele publikule ja paljastab seega, et seda hilinenud edastamist ei toimu. Video edasises käigus on näha ka astronauti, kes ilma vastava viivituseta maa peal bändiga otse ISS-ist mängib....kogu asi on väga küsitav.

Teisalt on ka videod, kus astronaudid olid köite külge kinnitatud, nagu on näha ülaloleval pildil. Vastavalt tõmmatakse särgid üles ja paljastatakse pettus. Siis on astronaut, kes leviteerib paremal asuvasse kambrisse, kuid muutub viimasel hetkel täiesti läbipaistvaks, nagu oleks teda retušeeritud või oleks lihtsalt sinise/rohelise ekraani ees. Muidu on ka palju salvestusi nn kosmosekäikudest, kus üksikuid õhumulle on mitu korda näha. Õhumullid, mis lihtsalt lendavad läbi kosmose. Mõnikord on isegi kaadreid, kus tundub, nagu oleksid need vee all, sest meeskonda ümbritseb lihtsalt nii palju õhumulle.

Lõpuks kuulub NASA-le ka ISS-i 1:1 koopia, mida võib omakorda leida hiiglaslikust basseinist, mis on maskeeritud väidetava treeninglaagrina. Sel põhjusel oleks mõeldav, et mõned salvestused (eriti kosmosekäigud) filmitakse vee all. Järgneva järeltöötluse käigus eemaldatakse vesi + muud esemed lihtsalt ära. Et siis muidugi vigu vahele tuleb, on lihtsalt inimlik, valesid ei saa kogu aeg üleval pidada. Ja et selliseid kaadreid saab võltsida, ei tohiks tänapäeval enam saladus olla, maailmas, kus Photoshopi ja After Effectsi abil on kõik võimalik (oh jah, USA, piiramatute võimaluste maa...). Teises videos on näha, kuidas Saksa astronaut Alexander Gerst räägib inimestega, sirutades käe väikese maakera poole. Ainus viga on see, et pall liigub paremale, enne kui Aleksander jõuab palli puudutadagi, välja arvatud see, et oletatav astronaut isegi ei vaata palli.
Lõppkokkuvõttes on see viga ka selge märk sellest, et salvestised on võltsitud ja objektid on salvestusse integreeritud CGI kaudu. Selles kontekstis on lihtsalt nii palju anomaaliaid, nii palju vigu, nii palju ebakõlasid, et te ei saa seda kõike enam eitada. Ka terve internet on nüüd täis selliseid videoid ja reportaaže – milles need pettused päris selgelt välja tulevad. Seda on lihtsalt liiga palju, põhimõtteliselt nii palju, et kokkusattumusest ei saa enam kuidagi rääkida. Sellegipoolest on see paljudele inimestele muidugi lihtsalt arusaamatu, nii et paljud lihtsalt ei suuda tunnistada, et need salvestised on võltsitud. Lõppkokkuvõttes kõigutaks see liiga palju ka teie enda maailmavaadet. Oled lihtsalt varakult sellele konditsioneeritud, eeldad lihtsalt instinktiivselt, et sellised salvestised vastavad tõele, et astronaudid teevad kosmosejaamades teaduslikke analüüse selle asemel, et selliseid salvestusi stuudiotes teha, see kõlab lihtsalt alguses liiga abstraktselt. Sellest hoolimata tuleb lihtsalt vaadata ja koos 1:1 kokku lugeda. See on põhimõtteliselt nii ilmselge, et meid siin lollitatakse, kuid paljud lihtsalt ei suuda seda tunnistada. Seetõttu domineerivad vastavates videotes sageli mittemeeldimised ja paljud saavad lausa solvavaks või lausa vihaseks, mis on muidugi mõistetav, sest kes see ikka tunnistada, et neid on aastaid lolliks peetud. Milline maa on tõelineSellegipoolest pean siinkohal mainima, et ka siin on toimumas muutus ja kommentaarides on selgelt näha, et inimeste osakaal, kes need võltsingud paljastavad + pettuse ära tunnevad, kasvab. Seetõttu võime kindlasti eeldada, et nendel videotel on mõne aasta pärast ülimalt suur meeldimiste arv ja mittemeeldimised kahanevad aina rohkem. Lõppkokkuvõttes oli see sama kõigi tolleaegsete NWO salvestistega, st videotega, kus avalikustati pangandussüsteemi või vaktsineerimisi, lavastatud terrorirünnakuid või isegi 9. septembrit, algul pandi need videod eranditult maha ja väga vähesed suudab end erapooletult väljendada ja sellega toime tulla.

Lõppkokkuvõttes viis kollektiivne ärkamine selleni, et üha rohkem inimesi seadis kahtluse alla maailmas toimuva ja nägi seeläbi läbi osa illusoorsest maailmast. See viis päeva lõpuks ka selleni, et vastavad postitused ja videod said positiivse vastuse!!

Kuid siis saabus pööre, muutus ja nüüd on enamik inimesi teadlikud, et need kõik on faktid, ja tähistavad neid videoid tõesti. Sel põhjusel võite eeldada, et sama juhtub NASA Trutheri videotega. Muide, siinkohal tuleb mainida, et võltsitakse mitte ainult ISS-i salvestisi. Sama mängu mängitakse ka oletatavate maakera satelliidipiltidega. MARS VÕLTSMaa näeb aasta-aastalt välja täiesti erinev, mõnikord on isegi terved mandrid oma suurust muutnud või näidatakse oletatavaid maakera salvestusi, millel pilved lihtsalt ei liigu, mis viitab ka puhastele CGI-salvestustele. Sama võib öelda ka Marsi kohta. Seega on oletatavaid fotosid Marsist, kuid need on väga sarnased teatud paikadega maa peal. Ka siin võib rääkida võltsitud salvestistest, piltidest, mille peale asetati vastavad filtrid vaid viitamaks, et neil on Marsil tehnoloogia (märksõna: marsikulgur). Noh, kui see kõik vastab tõele ja kui astronaudid võivad olla näitlejad, poleks võib-olla isegi kunagi orbiidilt lahkunud ja kõik Maalt tehtud kaadrid on CGI kaadrid, siis tuleks endalt küsida, miks nad seda teevad ja mida teadlikult hoitakse. meie eest saladus. Kui valede konstruktsiooni lihtsalt jätkatakse lugematuid aastakümneid (võimalik, et pärast Kuule maandumist), demonstreerivad nad oma väge, võimet hoida meid illusoorses maailmas vangis, võimet hoida meie meelt vales. ideid universumist või on see seotud finantshuvidega, sest lõppude lõpuks liigub palju maksuraha erinevatesse kosmoseprojektidesse. Või on see lihtsalt loodud täiesti vale maailmavaade, maailmavaade, mis peaks meid tõelt kõrvale juhtima. Aga kuidas on lood universumi ja maaga? Kas maa võib siiski olla lapik, nagu paljud praegu väidavad, või on see eliitide eksitamine või väide, et see on eliidi eksitamine, on eliidi eksitamine?

Miks NASA võltsib ISS-i kaadreid?

Miks NASA võltsib ISS-i kaadreid?Noh, kui maa oleks lapik, siis see vähemalt selgitaks, miks kõik need kaadrid on tehtud + on tehtud lihtsalt selleks, et anda meile maast täiesti vale pilt, et me tunneksime end tähtsusetuna liigina, kes elavad juhuslikult loodud, tabamatus. universum. Tõsi küll, mulle isegi meeldib kuskil lameda maa teooria, isegi kui ma sellesse usklik pole (aga ärge ka seda ägedalt pahaks pange, kõike tuleks pigem kaaluda kui naeruvääristada, avatud meel, milles info töödeldakse/toimetatakse erapooletult). Lõppkokkuvõttes väidetakse siin, et Maa on lame ja esindab universumi keskpunkti, et tavapärast universumimudelit kasutatakse ainult selleks, et anda meile teada, et oleme tähtsusetud, et oleme tolmukübe hiiglaslikus kosmoses. Lameda maa mudel muudab selle mõtte kehtetuks ja selgitab, miks me ei ole juhuse toode, vaid oleme jumaliku päritoluga, et maa on olemise keskpunkt. NASA petabTeisalt võin seda seletada ka ilma lameda maa mudelita (märksõna: ürgne – teadvus / põhjus – tagajärg). Noh, mida iganes meie eest varjatakse, üks on kindel, NASA + ESA petab meid massiliselt ja teeskleb ISS-i pilte, võltsib pilte, redigeerib neid, sisestab CGI-objekte ja seega lollitab meid. Pärast kõiki salvestusi, kõigi nende lugematute ebakõlade tõttu, ei saa te lihtsalt öelda, et see pole tõsi, te lihtsalt ei saa seda eitada, te ei saa, see on liiga ilmne, et meid siin petitakse. Ja lõpuks teeb see ka ühe asja taas selgeks, nimelt selle, et illusoorne maailm, mis meie mõistuse ümber ehitati, on oluliselt suurem, kui me ette kujutasime. Selles mõttes olge terved, õnnelikud ja elage harmoonilist elu.

Jäta kommentaar

Tühista vastus

    • nebojsa Jovanov 8. November 2019, 5: 40

      Ma võin tõestada, et see ei lenda 400 km kõrgusel, see lendab umbes 2000-3000 meetri kõrgusel ja võib ootamatult peatuda ja jätkata lendamist kuni selle kõrguseni ning välja lülitada valguse, mis peaks selle paneelidelt olema päikesepeegeldus ja kuidas te seda talute. keegi seletaks mulle?? Ja seda kõike lihtsalt sellepärast, et ma panin selle täielikult põlema ja keegi juhtimiskeskusest ei näinud kaameraga kaugemale, et issiga lennata, mida ma iss trackeril jälgisin ja oma majast üle lennates ootasin. Ma ei tea, mis see asi on, aga mitte seda, mida meile öeldakse. Ma võin tõestada kõike

      vastus
    • Bodo Josef Arenhoevel 18. Veebruar 2020, 0: 08

      Tere …,
      Nõustun täielikult teie väidetega. Seoses sellega (maa on kera või tasane pind, mis koosneb mägedest, orgudest ja veekogudest) tahaksin lisada, et praegu on selgeid tõendeid selle kohta, et Maa ei saa kindlasti olla kera. See aga ei tähenda, et Maa peab olema tasane või et väljaspool maakera orbiidi pole ruumi. Tahke maapealne keha võib olla ka poolringikujuline keha, aga ka oletatav kuppel selle kohal, nii et kogu maakera elupaik meie orbiidist väljapoole jääva kosmose perspektiivist vaadatuna esitleb end sfäärina tervikuna. Siis oleks mõeldav, et selles ruumis eksisteerib ka teisi elupaiku, mis on ehituselt füsioloogiliselt sarnased. Maaväline elu võib samuti eksisteerida ja omada tehnoloogiat meie elupaikadesse tungimiseks. Muud võimalused ei pruugi üksteist välistada. Kahjuks kasutatakse selle teema naeruvääristamiseks väga sageli terminit lame maa. Ka siin võiks endalt küsida, miks seda teemat naeruvääristada. Ma arvan, et see pole mitte ainult väga põnev, vaid ka väga oluline teema tõe leidmiseks ja seega lõppkokkuvõttes oluline kõigi loodusega kooskõlas olevate inimeste rahu ja õitsengu jaoks. VG Bodo Josef Arenhövel

      vastus
      • bego 8. Märts 2022, 23: 11

        Aga võib ka olla, et maakera on ümmargune, aga palju-palju suurem kui ja sellele valetatakse. Näiteks võib-olla mitu tuhat kilomeetrit Antarktikast tagapool võib teine ​​"maa" asuda hiiglaslikul kuulil, mis võib mille raadius on miljoneid kilomeetreid ja üks, kus valitsus on seal "ma arvan" ähvardab midagi paljastada, muidu pühitakse meid kõiki välja, sest nad võivad. omavad kõrgemat tehnoloogiat. Kuid ei saa välistada, et tuntud staarid, kes on surnud, võivad lihtsalt teeselda, et nad on surnud, et neid salajase transportijaga sinna saata, ja tahavad seal surra, sest nad ei talu enam survet. Muidugi maksab 😉 ja Michael Jacksonil oli raha. See võib olla ükskõik milline. Peab olema põhjus, miks meile valetatakse, võib-olla tekib paanika, kui räägiksite tõtt. Olen selle teemaga tegelenud nii kaua kui ennast mäletan.

        vastus
    bego 8. Märts 2022, 23: 11

    Aga võib ka olla, et maakera on ümmargune, aga palju-palju suurem kui ja sellele valetatakse. Näiteks võib-olla mitu tuhat kilomeetrit Antarktikast tagapool võib teine ​​"maa" asuda hiiglaslikul kuulil, mis võib mille raadius on miljoneid kilomeetreid ja üks, kus valitsus on seal "ma arvan" ähvardab midagi paljastada, muidu pühitakse meid kõiki välja, sest nad võivad. omavad kõrgemat tehnoloogiat. Kuid ei saa välistada, et tuntud staarid, kes on surnud, võivad lihtsalt teeselda, et nad on surnud, et neid salajase transportijaga sinna saata, ja tahavad seal surra, sest nad ei talu enam survet. Muidugi maksab 😉 ja Michael Jacksonil oli raha. See võib olla ükskõik milline. Peab olema põhjus, miks meile valetatakse, võib-olla tekib paanika, kui räägiksite tõtt. Olen selle teemaga tegelenud nii kaua kui ennast mäletan.

    vastus
    • nebojsa Jovanov 8. November 2019, 5: 40

      Ma võin tõestada, et see ei lenda 400 km kõrgusel, see lendab umbes 2000-3000 meetri kõrgusel ja võib ootamatult peatuda ja jätkata lendamist kuni selle kõrguseni ning välja lülitada valguse, mis peaks selle paneelidelt olema päikesepeegeldus ja kuidas te seda talute. keegi seletaks mulle?? Ja seda kõike lihtsalt sellepärast, et ma panin selle täielikult põlema ja keegi juhtimiskeskusest ei näinud kaameraga kaugemale, et issiga lennata, mida ma iss trackeril jälgisin ja oma majast üle lennates ootasin. Ma ei tea, mis see asi on, aga mitte seda, mida meile öeldakse. Ma võin tõestada kõike

      vastus
    • Bodo Josef Arenhoevel 18. Veebruar 2020, 0: 08

      Tere …,
      Nõustun täielikult teie väidetega. Seoses sellega (maa on kera või tasane pind, mis koosneb mägedest, orgudest ja veekogudest) tahaksin lisada, et praegu on selgeid tõendeid selle kohta, et Maa ei saa kindlasti olla kera. See aga ei tähenda, et Maa peab olema tasane või et väljaspool maakera orbiidi pole ruumi. Tahke maapealne keha võib olla ka poolringikujuline keha, aga ka oletatav kuppel selle kohal, nii et kogu maakera elupaik meie orbiidist väljapoole jääva kosmose perspektiivist vaadatuna esitleb end sfäärina tervikuna. Siis oleks mõeldav, et selles ruumis eksisteerib ka teisi elupaiku, mis on ehituselt füsioloogiliselt sarnased. Maaväline elu võib samuti eksisteerida ja omada tehnoloogiat meie elupaikadesse tungimiseks. Muud võimalused ei pruugi üksteist välistada. Kahjuks kasutatakse selle teema naeruvääristamiseks väga sageli terminit lame maa. Ka siin võiks endalt küsida, miks seda teemat naeruvääristada. Ma arvan, et see pole mitte ainult väga põnev, vaid ka väga oluline teema tõe leidmiseks ja seega lõppkokkuvõttes oluline kõigi loodusega kooskõlas olevate inimeste rahu ja õitsengu jaoks. VG Bodo Josef Arenhövel

      vastus
      • bego 8. Märts 2022, 23: 11

        Aga võib ka olla, et maakera on ümmargune, aga palju-palju suurem kui ja sellele valetatakse. Näiteks võib-olla mitu tuhat kilomeetrit Antarktikast tagapool võib teine ​​"maa" asuda hiiglaslikul kuulil, mis võib mille raadius on miljoneid kilomeetreid ja üks, kus valitsus on seal "ma arvan" ähvardab midagi paljastada, muidu pühitakse meid kõiki välja, sest nad võivad. omavad kõrgemat tehnoloogiat. Kuid ei saa välistada, et tuntud staarid, kes on surnud, võivad lihtsalt teeselda, et nad on surnud, et neid salajase transportijaga sinna saata, ja tahavad seal surra, sest nad ei talu enam survet. Muidugi maksab 😉 ja Michael Jacksonil oli raha. See võib olla ükskõik milline. Peab olema põhjus, miks meile valetatakse, võib-olla tekib paanika, kui räägiksite tõtt. Olen selle teemaga tegelenud nii kaua kui ennast mäletan.

        vastus
    bego 8. Märts 2022, 23: 11

    Aga võib ka olla, et maakera on ümmargune, aga palju-palju suurem kui ja sellele valetatakse. Näiteks võib-olla mitu tuhat kilomeetrit Antarktikast tagapool võib teine ​​"maa" asuda hiiglaslikul kuulil, mis võib mille raadius on miljoneid kilomeetreid ja üks, kus valitsus on seal "ma arvan" ähvardab midagi paljastada, muidu pühitakse meid kõiki välja, sest nad võivad. omavad kõrgemat tehnoloogiat. Kuid ei saa välistada, et tuntud staarid, kes on surnud, võivad lihtsalt teeselda, et nad on surnud, et neid salajase transportijaga sinna saata, ja tahavad seal surra, sest nad ei talu enam survet. Muidugi maksab 😉 ja Michael Jacksonil oli raha. See võib olla ükskõik milline. Peab olema põhjus, miks meile valetatakse, võib-olla tekib paanika, kui räägiksite tõtt. Olen selle teemaga tegelenud nii kaua kui ennast mäletan.

    vastus
      • nebojsa Jovanov 8. November 2019, 5: 40

        Ma võin tõestada, et see ei lenda 400 km kõrgusel, see lendab umbes 2000-3000 meetri kõrgusel ja võib ootamatult peatuda ja jätkata lendamist kuni selle kõrguseni ning välja lülitada valguse, mis peaks selle paneelidelt olema päikesepeegeldus ja kuidas te seda talute. keegi seletaks mulle?? Ja seda kõike lihtsalt sellepärast, et ma panin selle täielikult põlema ja keegi juhtimiskeskusest ei näinud kaameraga kaugemale, et issiga lennata, mida ma iss trackeril jälgisin ja oma majast üle lennates ootasin. Ma ei tea, mis see asi on, aga mitte seda, mida meile öeldakse. Ma võin tõestada kõike

        vastus
      • Bodo Josef Arenhoevel 18. Veebruar 2020, 0: 08

        Tere …,
        Nõustun täielikult teie väidetega. Seoses sellega (maa on kera või tasane pind, mis koosneb mägedest, orgudest ja veekogudest) tahaksin lisada, et praegu on selgeid tõendeid selle kohta, et Maa ei saa kindlasti olla kera. See aga ei tähenda, et Maa peab olema tasane või et väljaspool maakera orbiidi pole ruumi. Tahke maapealne keha võib olla ka poolringikujuline keha, aga ka oletatav kuppel selle kohal, nii et kogu maakera elupaik meie orbiidist väljapoole jääva kosmose perspektiivist vaadatuna esitleb end sfäärina tervikuna. Siis oleks mõeldav, et selles ruumis eksisteerib ka teisi elupaiku, mis on ehituselt füsioloogiliselt sarnased. Maaväline elu võib samuti eksisteerida ja omada tehnoloogiat meie elupaikadesse tungimiseks. Muud võimalused ei pruugi üksteist välistada. Kahjuks kasutatakse selle teema naeruvääristamiseks väga sageli terminit lame maa. Ka siin võiks endalt küsida, miks seda teemat naeruvääristada. Ma arvan, et see pole mitte ainult väga põnev, vaid ka väga oluline teema tõe leidmiseks ja seega lõppkokkuvõttes oluline kõigi loodusega kooskõlas olevate inimeste rahu ja õitsengu jaoks. VG Bodo Josef Arenhövel

        vastus
        • bego 8. Märts 2022, 23: 11

          Aga võib ka olla, et maakera on ümmargune, aga palju-palju suurem kui ja sellele valetatakse. Näiteks võib-olla mitu tuhat kilomeetrit Antarktikast tagapool võib teine ​​"maa" asuda hiiglaslikul kuulil, mis võib mille raadius on miljoneid kilomeetreid ja üks, kus valitsus on seal "ma arvan" ähvardab midagi paljastada, muidu pühitakse meid kõiki välja, sest nad võivad. omavad kõrgemat tehnoloogiat. Kuid ei saa välistada, et tuntud staarid, kes on surnud, võivad lihtsalt teeselda, et nad on surnud, et neid salajase transportijaga sinna saata, ja tahavad seal surra, sest nad ei talu enam survet. Muidugi maksab 😉 ja Michael Jacksonil oli raha. See võib olla ükskõik milline. Peab olema põhjus, miks meile valetatakse, võib-olla tekib paanika, kui räägiksite tõtt. Olen selle teemaga tegelenud nii kaua kui ennast mäletan.

          vastus
      bego 8. Märts 2022, 23: 11

      Aga võib ka olla, et maakera on ümmargune, aga palju-palju suurem kui ja sellele valetatakse. Näiteks võib-olla mitu tuhat kilomeetrit Antarktikast tagapool võib teine ​​"maa" asuda hiiglaslikul kuulil, mis võib mille raadius on miljoneid kilomeetreid ja üks, kus valitsus on seal "ma arvan" ähvardab midagi paljastada, muidu pühitakse meid kõiki välja, sest nad võivad. omavad kõrgemat tehnoloogiat. Kuid ei saa välistada, et tuntud staarid, kes on surnud, võivad lihtsalt teeselda, et nad on surnud, et neid salajase transportijaga sinna saata, ja tahavad seal surra, sest nad ei talu enam survet. Muidugi maksab 😉 ja Michael Jacksonil oli raha. See võib olla ükskõik milline. Peab olema põhjus, miks meile valetatakse, võib-olla tekib paanika, kui räägiksite tõtt. Olen selle teemaga tegelenud nii kaua kui ennast mäletan.

      vastus